סיור חוויתי לתלמידים בבני ברק – פעילות העשרה לתלמידי בתי ספר בבני ברק

סיור לתלמידי בתי ספר בבני ברק – רשמים מתלמידים

– מה קורה ענבר, רציתי להגיד לך כמה דברים שלמדתי מהיום הזה כי באמת למדתי וזה חידש לי המון אז קודם כל נהנתי לראות אנשים שחיים ב״עולם אחר״ משלנו זה הרגיש ממש כאילו היינו במדינה אחרת וזו הייתה חוויה מלמדת ומעצימה שלימדה אותי הרבה על העולם החרדי מאוד נהנתי בחלק שבו נכנסנו לבית של ברכה ואני גם חושב שזה היה חד וחלק החלק שהכי לימד והכי עניין ביום הזה מה שאני לקחתי מהמפגש הזה בבית שלה זה בעצם לראות ולהסתכל באמת שאנשים אשכרה חיים במציאות אחרת משלי ושכל הדברים שאצלנו הכי ברורים והכי מובנים מאליו אצלם הזה הפוך ואני חושב שזה חשוב לדעת וללמוד על תרבויות אחרות במיוחד שזה ככה מקרוב ובמיוחד שבסופו של דבר מה שמאחד בינינו זה שכולנו יהודים וחיים באותה מדינה.

אז רציתי להגיד לך תודה ושבאמת עכשיו אני יודע יותר ומבין יותר את ההיגיון והתפיסה בחברה החרדית ואלו דברים שלא ידעתי קודם אז תודה והמשך יום טוב!🫶🏼🙏🏻

ענבר רציתי לרשום לך לגבי היום בתור אחד שלא מאמין כל כך בדרך של האנשים שפגשנו היום ואפילו אפשר להגיד ״שזלזלתי בהם״ עד היום, אך השיחה עם נחמה ונכדתה שינתה לי קצת את התפיסה לגביהם.

אני חושב שהן דיברו לעניין ובאמת נהנתי להקשיב להן, בנוסף לדעתי זה היה מרכז הסיור וחבל שזה לא ארך יותר זמן

היה לי מאוד כיף היום, השכלתי מאוד. חייב להודות שבאתי עם דעות קדומות עליהם, וחשבתי שהם פרימיטיביים וחשוכים, אבל הם אירחו אותנו בצורה ממש יפה ודיברו והסבירו הכל בצורה ממש יפה ושינו את דעתי ממש לטובה.

—-

עמותת עם ישראל אחד מפעילה סדנאות וסיורים למעלה מ – 20 שנה! עם צוות צעיר ודינמי. הסדנאות מוכרות במערכת גפ"ן כתוכנית חינוך לשנת הלימודים תשפ"ג – פנו עכשיו לקבלת פרטים נוספים.

סיורי למידה הרצאות ומפגשי תלמידים בבני ברק 

לפרטים נוספים ולתיאום פעילות צרו קשר

התנסו בפעילויות שלנו ושמחים להמליץ

אז מה אנחנו בעצם עושים? צפו!

נגן וידאו

סדנאות וסיורים עכשיו גם במערכת גפ"ן של משרד החינוך

לייק בפייסבוק כבר עשיתם?